«خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هرکه شود عاشقشان
روز اول که سرشتند ز گِل پیکرشان
سنگی اندر گِلشان بود همان شد دلشان ! »
...

یک‎سال

-----------
چه کارهایی که نکردیم ، چه حرفهایی که نزدیم ، چه دیوونه‎بازیهایی که از خودمون درنیاوردیم ، چه آتیش‎هایی که نسوزوندیم ، چه تجربه‎هایی که نکردیم ، چه وقتهایی که از خنده نمردیم ، چه دوریهایی که نکشیدیم ، چه دلتنگیهایی که نکردیم ، چه چیزهایی که نخوردیم ، چه جاهایی که نرفتیم ، چه بازیهایی که نکردیم ، چه تصمیم‎هایی که نگرفتیم، چه پنجشنبه‎هایی که نداشتیم ، چه کوه‎هایی که نرفتیم ، چه رویاهایی که ندیدیم ، چه وقتهایی که از عاشقی نمردیم و چه خوابهایی که نرفتیم و ...
این هم به یاد همه اون روزها :
دلتنگیات مالِ من و دلخوشیام مالِ تو
خستگیات مالِ من و عشقِ منم مالِ تو
تنهاییات مالِ من و خوشحالیام مالِ تو
دلخستگیت مالِ من و دلبستگیم مالِ تو
مرارتت مالِ من و صداقتم مالِ تو
دلِ تو هم مال من و دلِ منم مالِ تو
...
«‌ لطفا از من و این نوشته‎ام خرده نگیرید ... شاید نتونید درک کنید ، اما امروز برای من روزیست ... »

بی‎مرز باش

دیوار را ویران کن ،

خط را به حال خویش رها کن ،

بی‎خط و خال باش ،

با من بیا ،

                                               همیشه‎ترین باش .