برای مادرانمان

--------------------
برای آن عزیزی که از جانم گرامی‎تر و سرچشمه فیاض ، همه احساسات ، اندیشه‎ها و باورهای شاعرانه من است ...

« مادر من ، نور چشمم ، هستی من
ساغر خوشبختی من ، مستی من

مادر من ، امیدم بی تو سرابه
یه حباب روی آبه ، زندگیم بی تو خرابه

تو به رسم قصه عشق تو گوش من صدا کردی
دلم رو با رموز مهر آشنا کردی

تو میگفتی تو این دنیا فقط خوبیست که می‎مونه
با خوبیهات دلامون و باصفا کردی

چه شبهایی نخوابیدی ، برام تا صبح دعا کردی
واسه خوابم تو ای مادر ، لالا لالا ، لالا کردی
واسه فردام دعا کردی ...

حضور خوبه تو به خونمون صفا میده
صدات وقتی که می‎پیچه به قلبامون جلا میده

اگه روزی همه گلها یاسمن باشه
دلم میخواد تمومش به‎پای یار من باشه

مادر من ، مادر من ،مادر من ، مادر من ... »

( از گروه آریان )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد